Reklamacje i zwroty
Reklamacja
- Jak prawidłowo zgłosić reklamację:
- Prosimy o nie wyrzucanie uszkodzonego towaru (łącznie z opakowaniem). Nie zwracaj żadnych towarów bez konsultacji z nami.
- Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (wybierz opcję REKLAMACJA). Wypełniając formularz reklamacji, zostaniesz poproszony o przesłanie zdjęć uszkodzonego przedmiotu. Nie zawsze konieczne jest odesłanie do nas reklamowanego towaru, często wystarczą jedynie zdjęcia reklamowanego towaru.
- Proszę poczekać na dalsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Po rozpatrzeniu Twojego wniosku przez dział reklamacji skontaktujemy się z Tobą najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji
Zwrot towaru
- Jak postępować w przypadku zwrotu:
- Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia, wypełniając formularz zwrotu (wybierz opcję ZWROT TOWARU). Informacje potrzebne do zwrotu towaru zostaną przesłane na Twój adres e-mail.
- Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Nie oferujemy bezpłatnej usługi zwrotu. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Konsument. Adres zwrotu znajduje się w Republice Czeskiej.
- Odstąpienie od umowy będzie akceptowane wyłącznie w przypadku zwrotu towaru nieuszkodzonego i nieużywanego. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie powrotnym, nadawca ma obowiązek zgłosić ewentualną reklamację swojemu przewoźnikowi.
- Przesyłkę należy dostarczyć na nasz adres, a nie do punktu odbioru.
Wymiana towaru
- MBTerm nie oferuje wymiany towaru zakupionego online. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, należy dokonać jego zwrotu, wypełniając formularz zwrotu i składając nowe zamówienie.
Na co zwrócić uwagę wracając towar?
- Na wypełnienie formularza zwrotu online masz 14 dni od daty dostawy.
- Towar nie może nosić śladów zużycia ani uszkodzeń.
- Towar musi być starannie zapakowany, najlepiej w to samo opakowanie, w którym został dostarczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Prosimy o nie wysyłanie towaru pocztą, nie przyjmujemy takich przesyłek.
- Zalecamy wysyłanie towarów za pośrednictwem sprawdzonej firmy spedycyjnej GLS, DPD lub DHL. Pozwoli to zminimalizować roszczenia w przypadku uszkodzenia towarów w transporcie.
Adres zwrotny
Po wypełnieniu powyższych formularzy na Twój adres e-mail zostanie przesłany adres zwrotny.
Rozstrzyganie sporów
Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (OS), procedura rozwiązywania sporów jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nie jesteśmy zobowiązani i nie będziemy uczestniczyć w alternatywnych metodach rozwiązywania sporów.
MBTerm-krby s. r. o.
Konská 153
739 61 Třinec
NIP: CZ27840981
REPUBLIKA CZESKA
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami drogą e-mailową na expedice@mbterm.info lub telefonicznie pod numerem +420 774 360 045.