Reklamacje i zwroty

Reklamacja

  • Jak prawidłowo zgłosić reklamację:
    • Prosimy o nie wyrzucanie uszkodzonego towaru (łącznie z opakowaniem). Nie zwracaj żadnych towarów bez konsultacji z nami.
    • Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (wybierz opcję REKLAMACJA). Wypełniając formularz reklamacji, zostaniesz poproszony o przesłanie zdjęć uszkodzonego przedmiotu. Nie zawsze konieczne jest odesłanie do nas reklamowanego towaru, często wystarczą jedynie zdjęcia reklamowanego towaru.
    • Proszę poczekać na dalsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Po rozpatrzeniu Twojego wniosku przez dział reklamacji skontaktujemy się z Tobą najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji

Zwrot towaru

  • Jak postępować w przypadku zwrotu:
    • Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia, wypełniając formularz zwrotu (wybierz opcję ZWROT TOWARU). Informacje potrzebne do zwrotu towaru zostaną przesłane na Twój adres e-mail.
    • Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
    • Nie oferujemy bezpłatnej usługi zwrotu. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Konsument. Adres zwrotu znajduje się w Republice Czeskiej.
    • Odstąpienie od umowy będzie akceptowane wyłącznie w przypadku zwrotu towaru nieuszkodzonego i nieużywanego. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie powrotnym, nadawca ma obowiązek zgłosić ewentualną reklamację swojemu przewoźnikowi.
    • Przesyłkę należy dostarczyć na nasz adres, a nie do punktu odbioru.

Wymiana towaru

  • MBTerm nie oferuje wymiany towaru zakupionego online. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, należy dokonać jego zwrotu, wypełniając formularz zwrotu  i składając nowe zamówienie.

Na co zwrócić uwagę wracając towar?

  • Na wypełnienie formularza zwrotu online masz 14 dni od daty dostawy.
  • Towar nie może nosić śladów zużycia ani uszkodzeń.
  • Towar musi być starannie zapakowany, najlepiej w to samo opakowanie, w którym został dostarczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  • Prosimy o nie wysyłanie towaru pocztą, nie przyjmujemy takich przesyłek.
  • Zalecamy wysyłanie towarów za pośrednictwem sprawdzonej firmy spedycyjnej GLS, DPD lub DHL. Pozwoli to zminimalizować roszczenia w przypadku uszkodzenia towarów w transporcie.

Adres zwrotny

Po wypełnieniu powyższych formularzy na Twój adres e-mail zostanie przesłany adres zwrotny.

Rozstrzyganie sporów

Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (OS), procedura rozwiązywania sporów jest dostępna pod adresem:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nie jesteśmy zobowiązani i nie będziemy uczestniczyć w alternatywnych metodach rozwiązywania sporów.

MBTerm-krby s. r. o.

Konská 153
739 61 Třinec
NIP: CZ27840981
REPUBLIKA CZESKA

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami drogą e-mailową na expedice@mbterm.info lub telefonicznie pod numerem +420 774 360 045.