Jak zamawiać
1) Zamówienie
Prowadzimy sklep online, dzięki czemu możesz robić zakupy z domu, każdego dnia i o każdej porze. Zamawiać możesz bezpośrednio w sklepie, wkładając odpowiednie produkty do koszyka, ewentualnie wysyłając do nas e-mail z zamówieniem. W drugim przypadku nie zapomnij określić koloru, rozmiaru oraz ilości sztuk zamawianego produktu. Ceny przy produktach są bez zniżek, jeśli posiadasz kupon rabatowy, wartość zniżki zostanie odliczona dopiero przy potwierdzeniu zamówienia. Zniżek nie można zliczać.
2) Potwierdzenie zamówienia
Zamówienie zostanie przyjęte do 24 godzin. Na podany adres e-mail wyślemy ci potwierdzenie zamówienia z listą zamawianych produktów oraz użytych zniżek. O wysyłce również zostaniesz poinformowany mailowo. W przypadku niektórych zamówień ( większa ilość produktów itp.) skontaktujemy się z tobą telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia. Przy przyjęciu zamówienia równocześnie poinformujemy cię o terminie dostawy.
3) Anulowanie zamówienia
Każde zamówienie możesz anulować do 24 godzin telefonicznie lub mailowo. Wystarczy podać imię, adres mailowy i opisać zamawiany towar.